Wednesday, October 9, 2013

villa augustus agenda 2014 - give away

villa augustus agenda 2014villa augustus agenda 2014villa augustus agenda 2014villa augustus agenda 2014villa augustus agenda 2014villa augustus agenda 2014villa augustus agenda 2014villa augustus agenda 2014villa augustus agenda 2014villa augustus agenda 2014

Hee poppelepee!

Here is the first agenda of Villa Augustus.
Look! It's about looking and seeing, hearing and listening. It's about fascination, about collecting, about the importance of beauty around you: in language, color, letters, poetry, pictures, things, small things.
An ode to the days, weeks, months. To the seasons. Where is it more visible than in a garden? In the garden of Villa Augustus. Vegetables, fruit, lots of flowers. The bees in the orchard. Obviously the agenda is not ready. There are no appointments, no secret names, no meetings to fairytale locations in moonlight.

price € 22.50 - edition Villa Augustus 2013 - design: Dorine de Vos & Erik Cox

This agenda is now available at Villa Augustus.
The good news is, that I'm allowed to GIVE AWAY an agenda to one of my blog followers, yay!

Everyone can participate until Sunday October 13 - 24:00 pm.

Hee poppelepee!

Zie hier de eerste agenda van Villa Augustus.
Kijk! Het gaat over kijken en zien, horen en luisteren. Het gaat over fascinatie, over verzamelen, over het belang van schoonheid om je heen: in taal, kleur, letters, poëzie, beelden, dingen, dingetjes.
Een ode aan de dagen, weken, maanden. Aan de seizoenen. Waar is het meer zichtbaar dan in een tuin? In de tuin van Villa Augustus. Groenten, fruit, heel veel bloemen. De bijen in de boomgaard. Vanzelfsprekend is de agenda niet af. Er staan nog geen afspraken in, geen geheime namen, geen ontmoetingen op sprookjesachtige locaties in maanlicht.

prijs € 22,50 - uitgave Villa Augustus 2013 - ontwerp: Dorine de Vos & Erik Cox

De agenda is nu verkrijgbaar bij Villa Augustus.
Het goede nieuws is, dat ik namens Dorine een agenda mag weggeven aan één van mijn blog volgers, yay!

Iedereen mag meedoen tot zondagavond 13 oktober - 24:00 uur.

84 comments:

  1. Helemaal leuk!!
    Ik doe graag mee om zo'n geweldig exemplaar te winnen!
    Een beetje kleur kan ik wel gebruiken op zo'n sombere woensdag als deze :-)

    Fijne middag
    X Els

    ReplyDelete
  2. Wow!! It is great information! :) Thank you for the chance to win this great agenda :)
    Have a lovely day, Jolana

    ReplyDelete
  3. Ik doe graag mee. Ik heb villa augustus nu 2 x mogen bezoeken en dit was absoluut niet de laatste keer. Ik vind het echte geweldig maar het is nogal een eindje rijden vanuit lelystad. Met deze agenda kan ik het hele jaar in de sfeer blijven van Villa Augustus

    ReplyDelete
  4. joehoe....ik doe super graag mee..ik ga heeel hard duimen!!
    liefs..

    ReplyDelete
  5. yes !!! it seems to be so colorful !!!

    ReplyDelete
  6. I'm an art teacher and would love to use this colorful agenda! Love your blog, by the way :)

    ReplyDelete
  7. I would love to own this. It's so you, colourful, cheerful and bright.

    ReplyDelete
  8. Wowwie!Heel mooi! Doe graag mee!

    Groeten Wendy

    ReplyDelete
  9. Ik ding heel graag mee naar t mooie ding! *.* Rozalinde

    ReplyDelete
  10. Wat Leuk! Erg mooi gemaakt. Zo wil ik er wel eentje.

    ReplyDelete
  11. Geweldig leuk! Natuurlijk doe ik mee.. superkleurrijk plaatje, helemaal top!

    ReplyDelete
  12. It is so pretty I would feel sad to write on it...

    ReplyDelete
  13. O wat lijkt die leuk! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  14. Wow, love it! Als ik hem win is het een cadeautje voor mijn zus, zij is helemaal Villa Augustus fan!

    ReplyDelete
  15. The most beautiful agenda I have ever seen in my life:).
    It would be a big shame if I wouldn't attend this giveaway!!!

    ReplyDelete
  16. Met deze agenda voelt elke maand een beetje als augustus....
    ;-) Machteld

    ReplyDelete
  17. Hiep hoi,
    ik doe mee voor deze augustus-agenda!
    Hanne-Ruth

    ReplyDelete
  18. Oh, die is super leuk, ik doe graag mee met deze give away!!

    ReplyDelete
  19. Ik ding graag mee naar de agenda; misschien krijg ik dan eindelijk wat orde in mijn chaos en laat ik mij eraan herinneren me bewust te zijn van al het moois om mij heen!!!!!groet, Vanessa

    ReplyDelete
  20. Wohow! Please let it be me who wins this amazing give away :)
    Lots of crossed fingers from Susanne from Denmark

    ReplyDelete
  21. Joehoe poepeliepoe! Ik doe heel graag mee! Wat is ie mooi!

    ReplyDelete
  22. Wat een geweldige agenda, ik doe graag mee en hoop dat ik.......hem win.
    Groetjes,
    Marijke

    ReplyDelete
  23. ♥♥♥Thank you♥♥♥
    (crossing fingers)
    Martina

    ReplyDelete
  24. Jeeeeej ik doe mee!! Leuk leuk!!

    ReplyDelete
  25. Ui! Awesome Giveaway! :) I'd love to win

    ReplyDelete
  26. Die is leuk! Villa Augustus rules! Ik doe graag mee. X Marieke

    ReplyDelete
  27. een vleugje natuur, poesie en nederland in frankrijk, lijkt me heerlijk een jaar lang.
    Marjo

    ReplyDelete
  28. ik wil er zo wel eentje.....dus doe ik ook mee!!!!!!!!
    ilse

    ReplyDelete
  29. Leuk zeg! de agenda is precies het onderwerp van mijn nieuwe blog: hoe je door mooie dingen te maken je goed kan voelen. Ik zou heel blij zijn met deze mooie agenda!Je kunt checken of de agenda matcht met mijn blog: www.craftfulness.wordpress.com

    Groetjes Sandra Lousma

    ReplyDelete
  30. i'm really curious to discover this beautiful agenda, i try my luck, thank you

    ReplyDelete
  31. Ziet er mooi uit, vooral het zinnetje 'kastanjes rapen' valt mij op. Is nu net wat wij vandaag gedaan hebben, samen met jongste dochter en zoon. Waarbij jongste dochter telkens zei: oh, het is een wonder! Ik doe mee met deze give away. gr. Hennie

    ReplyDelete
  32. Die Agenda ist wunderschön "artsy" and I'd love to win one. Thanks for the generous give away!

    ReplyDelete
  33. het ziet er een wonderschone agenda uit, ik waag een kansje en doe mee !

    ReplyDelete
  34. O, ik ben zo'n fan van Dorine de Vos. Maakt me altijd blij.
    Is de agenda ook online te koop? Geen probleem om weer eens naar Villa Augustus te gaan, het is een feestje. Maar ook een eind vanuit het Zuiden...
    Misschien een idee: Villa het Zuiden!

    groet en dank!

    Joyce

    ReplyDelete
  35. Hi Ingrid, wat een leuke agenda. Ik weet dat ik m;n zus er erg blij mee zou maken. Ben nog niet zo lang actief in blogland maar zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje neemt op mijn blog. hetraadhuis1890.blogspot.nl
    Suc6 met alles.
    -X- Kirsten

    ReplyDelete
  36. Vandaag heb ik geleerd dat je iedere dag moet vieren. En als je even niets te vieren hebt vier je gewoon dat het woensdag is. Of dat je een vrolijke agenda van de Villa hebt
    gr Marjan

    ReplyDelete
  37. I love this agenda! I would love to win! :)

    ReplyDelete
  38. It's magnifique ! Villa Augustus really seemed to be an incredible place to visit. A little too far, unfortunately.

    ReplyDelete
  39. ¡Me encanta! La quiero.

    ReplyDelete
  40. What a beautiful agenda! It would be a lovely way to keep myself organised x

    ReplyDelete
  41. Woww! Beautiful agenda! I'd love to plan my 2014 with it.

    ReplyDelete
  42. I hope to be the lucky one!!!

    ReplyDelete
  43. Oh!!! I love it! Thank you for this giveaway and for all your beautiful photos...

    ReplyDelete
  44. What a wonderful agenda!!! I would love to win...
    Me encanta.
    Thanks for the opportunity.
    xxx-mar-

    ReplyDelete
  45. Uhj, so beautiful it looks <3

    Fingers crossed!

    Hugs
    tina

    ReplyDelete
  46. Really beautiful - thank you!
    Your wee collection is adorable, your work inspires me.

    ReplyDelete
  47. Hartje haar boekjes ...ik beloof weer over te gaan op papieren agenda als ik de geluksvogel ben :) X

    ReplyDelete
  48. what a lovely colourful diary, I would love to enter please! thank you, Heather x

    ReplyDelete
  49. I want to have this wonderful GIVE AWAY, it's so beautiful colourful and lovely agenda-edition...I hope to be the lucky one...I love it so much, simone

    ReplyDelete
  50. Wat een leuke agenda. Ik hoop dat ik het ga winnen, zou zo mooi zijn, want 13 oktober is mijn verjaardag.

    ReplyDelete
  51. Please give it to me!!! I promise I'll live to the fullest every day just so I can write in that beautiful agenda, what I'm looking forward to, and then remember my memories.
    Melina.

    ReplyDelete
  52. Yay indeed! Wat een heerlijkheid zo'n agenda gevuld met letters, taal en poëzie. Ik vind Dorine de Vos haar handschrift zo mooi.

    ReplyDelete
  53. This is beautiful! as is your whole blog

    ReplyDelete
  54. Wat is zij toch een ongelooflijke kunstenaar, zo inspiratief!
    daar wil je wel een paar keer per dag inkijken :-)

    ReplyDelete
  55. I love it! Thanks for the draw!!
    ♥♥♥

    ReplyDelete
  56. Oh, wat een super mooie agenda. Het is voor mij elk jaar weer een 'strjid' om een agenda te vinden die bij me 'past'. Klinkt gek, maar je schrijft er toch een heel jaar je afspraken, kattebelletjes, belevenissen in, zodat je er jaren later nog met plezier in terugbladert. Heel graag doe ik mee ! Fijne zaterdag, Mireille

    ReplyDelete
  57. Love the agenda...hope to win....!

    ReplyDelete
  58. Wat is dat een mooie agenda! Fris en vrolijk! Heel handig voor een drukke, jonge, werkende mama met heel veel afspraken!

    ReplyDelete
  59. Leuk, ik doe mee! Ik heb nu een agenda waar mijn drukke leven niet meer inpast;-)

    ReplyDelete
  60. I am looking outside, I see the moon thinking to the beautiful villa augustus agenda !

    ReplyDelete
  61. For sure, it would be a wonderfull year with the Villa Augustus agenda !! Cath

    ReplyDelete
  62. Wat leuk! Echt iets om je op te verheugen. Ik doe heel graag mee!

    ReplyDelete
  63. Leuk! Ik doe graag mee aan deze give-away.
    Groetjes,
    Barbara

    ReplyDelete
  64. Ooooh , ik waag een kansje want wat istie mooi!

    Groet Lize

    ReplyDelete
  65. Wat is de stijl van Dorine toch leuk en zo herkenbaar. Ik wil ook graag meedoen.
    Voor waar ik werk heeft ze in het verleden ook regelmatig iets gedaan en ik ben Dorine fan :)
    Groetjes,
    Liza

    ReplyDelete
  66. Dan ben ik net op tijd om een kans te maken; wat een mooi ontwerp.

    ReplyDelete
  67. Ohhh, helemaal mijn smaak. Crea bea, meegaan met de seizoenen, schrijfruimte voor de nodige 'lijstjes'... Groetjes Helena

    ReplyDelete
  68. I've been a huge fan of villa augustus through your blog... and the agenda... well it looks absolutely marvelous! xxx

    ReplyDelete
  69. The agenda seems inspirational.... Thanks to Villa Augustus and thank you.... :)

    ReplyDelete
  70. Super ! Wat zou ik graag deze agenda boordevol inspiratie op mijn werktafel hebben. Ik woon in België en een bezoekje aan Villa Augustus staat nog op mijn wenslijstje. Met deze agenda komt Villa Augustus wat dichter bij !
    Dus graag !!!!
    Mieke

    ReplyDelete
  71. Wat een mooie agenda. Ben groot fan van Dorine de Vos, ze maakt prachtige tekeningen met vrolijke teksten en mooie kleuren. Heb al veel van haar, maar deze agenda zou het geheel compleet maken. Kom graag in aanmerking hiervoor.,
    Groeten, Emmy

    ReplyDelete
  72. looks like every day in 2014 will be a beautiful day...
    warm regards
    Miriam

    ReplyDelete
  73. Bonsoir, quel jolie, marrant, agenda, avec tant de belles couleures !
    Villa Augustus est ma place favorite aux Pays-Bas.
    Salut Jacqy V.

    ReplyDelete
  74. hej Ingrid
    yay ,deze agenda is absoluut 'the must have' van de week!!!!
    X Pippi

    ReplyDelete
  75. Oh, wat een mooie agenda! Ik doe mee!

    ReplyDelete